FAQ

What is your cancellation policy?
Please click on the following link for a complete summary of our policies: https://www.pizzaexperience.it/…………
Cancellations must be made in writing, by emailing info@pizzaexperience.it or via telephone: +39 345.1049203

Do I really need to print my confirmation letter?
We strongly encourage you to print your confirmation letter, mostly because it contains meeting point directions, photos and maps to help you get there.

What languages are your tours in?
English and Italian. For other languages you can write at info@pizzaexperience.it

How will I recognize my experience coordinator?
Coordinator will be waiting at the tour meeting point 15 minutes before your tour start time. He’ll wear a Pizza Experience shirt.

What If I’m running late to my experience?
Please note that we ask all guests to arrive at the tour meeting point at least 15 minutes before the scheduled start time of their experience. If you have difficulty finding the meeting point or are delayed along the way, please call the phone number +39 345.1049203

How far in advance should I book my tour?
It’s hard to say and differs from experience to experience; we would recommend booking as soon as you can as these services often sell out weeks in advance.

Your website says your tours are “all-inclusive.” What does that mean?
It means the price listed on our website includes all ticket, reservation and entrance fees. There won’t be any nasty surprises on the day of your experience, so you could leave your wallet at home.

Do you accept last-minute bookings?
When we have space! Check our website for availability first.

Should I tip my guide?
No.

What payment methods do you accept?
All payment must be made by Paypal or credit card. Our coordinators cannot accept cash as payment for your tour.

Can I take your tours if I have walking difficulties or require a wheelchair?
Yes, you can. But we suggest to inform us writing to info@pizzaexperience.it

I am traveling with a small child – can I bring a stroller with me?
Yes, you can. But we suggest to inform us writing to info@pizzaexperience.it

What should I bring on my experience?
We would recommend that you wear comfortable shoes. For everything else we …..

It’s raining, is my experience still running?
Yes! Our experience run rain or shine.

Qual è la vostra politica di cancellazione?
Cliccate sul seguente link per un riepilogo completo delle nostre politiche: https://www.pizzaexperience.it/…………
Le cancellazioni devono essere presentate per iscritto, inviando un’e-mail info@pizzaexperience.it o via telefono: +39 345.1049203

Ho davvero bisogno di stampare la mia lettera di conferma?
Noi consigliamo vivamente di stampare la lettera di conferma, soprattutto perché contiene le indicazioni sul punto di incontro, foto e mappe per aiutare a raggiungerlo.

In quali lingue sono le experience?
Italiano ed Inglese. Per altre lingue ci potete contattare alla mail info@pizzaexperience.it

Come riconosco il coordinatore della mia experience?
Il coordinatore sarà in attesa al punto di incontro 15 minuti prima dell’ora di inizio tour con una tshirt Pizza Experience

E se fossi in ritardo per la mia experience?
Si prega di notare che chiediamo a tutti gli ospiti di arrivare al punto di incontro giro almeno 15 minuti prima dell’ora di inizio prevista per l’experience. Se avete difficoltà a trovare il punto d’incontro o siete in ritardo lungo la strada, si prega di chiamare il numero di telefono +39 345.1049203

Quanto tempo prima dovrei prenotare il mio tour?
E’ difficile da dire e varia da experience ad experience. Si consiglia la prenotazione al più presto possibile, in quanto queste experience sono spesso complete con settimane di anticipo.

Il nostro sito web dice che la vostra experience è “all-inclusive”. Che cosa vuol dire?
Significa che il prezzo presente nel nostro sito include tutte le tasse dei biglietti, prenotazione e ingresso. Non ci saranno sorprese il giorno del vostro tour, così potete lasciare il portafoglio a casa.

Accettate le prenotazioni dell’ultimo minuto?
Quando abbiamo spazio! Controlla il nostro sito web e verifica prima la disponibilità.

E’ dovuta una mancia al coordinatore?
No. Se ti è piaciuto la tua experience lascia una bella recensione e lo farai felice.

Quali metodi di pagamento accettate?
Il pagamento deve essere effettuato con Paypal o con carta di credito. I nostri coordinatori non possono accettare contanti come pagamento per il vostro tour.

Posso prenotare una experience se ho difficoltà a camminare o sono su una sedia a rotelle?
Si puoi ma ti consigliamo sempre di avvisarci scrivendoci una mail a info@pizzaexperience.it

Sto viaggiando con un bambino piccolo – posso portare un passeggino con me?
Si puoi ma ti consigliamo sempre di avvisarci scrivendoci una mail a info@pizzaexperience.it

Cosa devo portare per la mia experience?
Si consiglia di indossare scarpe comode, a tutto il resto pensiamo noi.

Piove, è il mio tour ancora in esecuzione?
Sì! Le experience si svolgono con la pioggia o con il sole, tanto siamo al coperto.